Aktualności

O Instytucie

Misja i Władze

HR Excellence

Historia

Dla mediów

Studia doktoranckie

Stopnie naukowe

Działalność naukowa

Oferta Instytutu

MCB

Wydawnictwa

Centrum Konferencyjne

Biblioteka

Użyteczne linki

Pracownicy

Galeria

Kontakt

Pomoc

POWER Och!Dok
  • Main-Slider-PL-14
  • Main-Slider-PL-05
  • Main-Slider-PL-07
  • Main-Slider-PL-15
  • Main-Slider-PL-03
  • Main-Slider-PL-10
  • Main-Slider-PL-18
  • Main-Slider-PL-09
  • Main-Slider-PL-04
  • Main-Slider-PL-20
  • Main-Slider-PL-12
  • Main-Slider-PL-19
  • Main-Slider-PL-06
  • Main-Slider-PL-01
  • Main-Slider-PL-08
  • Main-Slider-PL-02
  • Main-Slider-PL-13
  • Main-Slider-PL-16
home 001 24px kontakt 001 24px  mail 004 24px bip text   

Aktualnosci Informacje Tematy Rekrutacja Dokumenty copy Kontakt copy

 logoPOwer 3Da

Kierownik Projektu PO WER Och!DOK ogłasza uzupełniajacy nabór do projektu.

Kalendarz Rekrutacji

28.01.2019
Ogłoszenie o naborze do POWER Och!DOK na stronie internetowej projektu
     29.01.2019. – 5.02.2019
do godz. 13:00
    Termin składania dokumentów rekrutacyjnych do działów kadr/sekretariatów SD macierzystych jednostek
8.02.2019 Wysłanie zaproszeń na rozmowę kwalifikacyjną do kandydatów
20.02.2019 Rozmowy rekrutacyjne zgodnie z Regulaminem Rekrutacji
22.02.2018 Ogłoszenie na stronie projektu POWER Och!DOK listy osób zakwalifikowanych do projektu

 
Lista artykułów do przygotowania prezentacji na rozmowę rekrutacyjną 


 WYMAGANE DOKUMENTY (Regulamin Rekrutacji pkt I.4.)

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie POWER Och!DOK składają, do działu kadr/sekretariatu SD macierzystej Instytucji oraz w wyznaczonym terminie, następujące dokumenty:

• podanie o udział w rekrutacji do projektu POWER Och!DOK wraz z dokładnymi danymi kontaktowymi: e-mail (wszystkie informacje dla kandydatów będą przekazywane na podany adres e-mail) i nr telefonu kontaktowego dostępnego/działającego w godz. 9:00-14:00),
• list motywacyjny zawierający charakterystykę zainteresowań naukowych kandydatki/kandydata oraz uzasadnienie chęci przystąpienia do programu,
• konspekt projektu planowanej pracy badawczej (do 1800 znaków),
• zaświadczenie o przyjęciu na pierwszy rok Studiów Doktoranckich – dotyczy nowo przyjętych słuchaczy SD,
• zaświadczenie o uczestnictwie w SD w jednym z Instytutów partnerskich programu POWER Och!DOK oraz o zakwalifikowaniu przez macierzystą jednostkę do III etapu naboru do projektu POWER Och!DOK - dotyczy słuchaczy SD powyżej pierwszego semestru.

 

Nabór kandydatów prowadzony jest zgodnie z Regulaminem Rekrutacji.

 Studentów zakwalifikowanych do udziału w Projekcie POWER Och!DOK obowiązywała będzie wspólna, interdyscyplinarna oferta dydaktyczna

 


Zakończono pierwszy nabór do projektu POWER Och!DOK

Lista osób zakwalifikowanych do Projektu.

  


Kalendarz Rekrutacji

14.09. 2018
Ogłoszenie o naborze do POWER Och!DOK na stronie internetowej projektu
     24.09.2018 – 3.10.2018
do godz. 13:00
    Termin składania dokumentów rekrutacyjnych do działów kadr/sekretariatów SD macierzystych jednostek
8.10.2018 Ogłoszenie listy artykułów do przygotowania prezentacji na rozmowę rekrutacyjną na stronie projektu POWER Och!DOK
8.10.2018 Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej do poszczególnych kandydatów
15-18.10.2018 Rozmowy rekrutacyjne zgodnie z Regulaminem Rekrutacji
22.10.2018 Ogłoszenie na stronie projektu POWER Och!DOK listy osób zakwalifikowanych do projektu

Nabór kandydatów prowadzony jest zgodnie z Regulaminem Rekrutacji.

 Studentów zakwalifikowanych do udziału w Projekcie POWER Och!DOK obowiązywała będzie wspólna, interdyscyplinarna oferta dydaktyczna

Wyjaśnienie dotyczące Rekrutacji do projektu PO WER Och!DOK


MENU

POWER Och!DOK

HR Excellence

Nagrody naukowe


Instytut Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej im. Macieja Nałęcza PAN, ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa
E-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Telefon: (+48) 22 592 59 00; Fax: (+48) 22 659 70 30
Copyright(c) 2016 IBIB PAN
Wszelkie prawa zastrzeżone

-->